השכרת מסופונים  - למחסן ולספירת מלאי 

קבלו תמונה מלאה ומדויקת על המלאי בארגון, מכל מקום בו תהיו,
מבלי לגשת למחשב הראשי או למחסן.

בעידן של תחרות גוברת, כל עסק זקוק לכלים הנכונים כדי לנהל את מלאי המוצרים שלו ביעילות. FR Solutions המתמחה בניהול קטלוג ומלאי, מציעה מגוון רחב של מסופונים לספירת מלאי שיביאו את העסק שלכם לשיאים חדשים.

המסופונים שלנו מאפשרים לבצע ספירות מלאי במהירות ובדיוק, חוסכים זמן וכסף, ומספקים לכם את המידע החשוב ביותר בזמן אמת.

מעוניין בהשכרת מסופונים לספירת מלאי - 2024?

חברת FR-SOLUTIONS מומחית בניהול קטלוג ומלאי

מסופונים לספירת מלאי: איך זה עובד?

בנוסף, המסופונים מצוידים בפונקציות מתקדמות, כמו ניהול דיווחים, ניתוח נתונים והצגת סטטיסטיקות, שמסייעות למנהל המלאי לקבל החלטות מושכלות על רכישות עתידיות, סידור מדפים ואסטרטגיות מכירה.


כך, מסופונים לספירת מלאי לא רק עוזרים בשמירה על סדר ואירגון, אלא גם תורמים להצלחת העסק ברמה הגבוהה ביותר.

תהליך ספירת המלאי מתבצע באמצעות סריקת הברקודים על המוצרים, כאשר המידע מועבר ישירות למערכת ניהול המלאי.

כאשר המסופון סורק את המוצר, הוא מעדכן את המידע על המלאי במערכת. תהליך זה מאפשר לבעל העסק לעקוב אחר המלאי הקיים, לדעת אילו מוצרים נמכרים בקלות ואילו מוצרים יש לעדכן או להפסיק לייצר.

מסופונים לספירת מלאי הם כלי חיוני לניהול מלאי במגוון רחב של תחומים כמו קמעונאות, לוגיסטיקה וייצור.


תפקידם המרכזי הוא לאסוף, לנהל ולעבד נתוני מלאי בצורה מהירה ויעילה. המסופונים מצוידים בטכנולוגיית ברקוד מתקדמת, המאפשרת סריקה מהירה של מוצרים, מה שמפחית את הסיכון לטעויות אנוש  ומשפר את דיוק המידע המתקבל.

נדגים כמה מיתרונות המסופונים באמצעות דוגמא מהשטח:


נניח שיש לנו חנות מזון אורגני שמציעה מגוון רחב של מוצרים כמו פירות, ירקות, דגנים ודברי מאפה. כדי לנהל את המלאי ביעילות, נעזר במסופון לספירת מלאי:


  • סריקת מוצרים: כאשר מגיעה סחורה חדשה לחנות, העובדים יעזרו במסופון כדי לסרוק את ברקודי המוצרים החדשים. המידע מועבר ישירות למערכת ניהול המלאי, ומתעדכן בזמן אמת.

  • ספירות תקופתיות: בכל סוף חודש, החנות מבצעת ספירת מלאי של המוצרים הקיימים. בעזרת מסופוני סריקת המלאי, העובדים סורקים את המוצרים על המדפים, והמערכת מעדכנת אוטומטית את הכמויות.

  • זיהוי מוצרים פופולריים: בעזרת המידע שנאסף, יכול בעל העסק לראות אילו מוצרים נמכרים יותר ואילו פחות. לדוגמה, אם הוא רואה שדגני הבוקר האורגניים נמכרים בכמויות גבוהות, הוא יכול להחליט להזמין כמות גדולה יותר מהם, לעומת מוצרי מאפה שנמכרים פחות.

  • ניהול פרסום ומבצעים: כאשר מלאי מוצר מסוים מצטמצם, החנות יכולה לתכנן מבצע מיוחד לקידום המוצר ולהגדלת המכירות, בהתאם לנתוני המלאי.

  • הימנעות מבזבוז מוצרים: שימוש במסופון עוזר למנוע בזבוז של מוצרים, במיוחד בתחום המזון, עם התייחסות מותאמת לתאריך התפוגה. אם המערכת מזהה שמוצר מסוים מתקרב לתאריך התפוגה שלו, בעל החנות יכול להציע הנחה כדי למכור אותו בזמן.

בזכות המסופונים, החנות תצליח לנהל את המלאי שלה בצורה חכמה יותר, להגיב לשינויים בביקוש, למנוע בזבוז מוצרים מיותר ולשפר את הרווחיות.



שדרגו את העסק שלכם עם FR Solutions

סופרים מכל סוגי העסקים

בין אם אתם מנהלים עסק קטן או רשת חנויות גדולה, המסופונים שלנו יכולים לשדרג את תהליכי ניהול המלאי שלכם בעסק: להגדיל את הרווחים תוך צמצום הפסדים ניכר.



  • המסופונים מתממשקים באופן ישיר למערכות הלקוח
  • מציעים הפעלה פשוטה שאינה דורשת זמן למידה ארוך
  • לצד ספירת המלאי, חברתנו מציעה שירות של סידור מדפי החנות או המחסן ברמת הברקוד כדי לקבל ספירה יעילה ומדויקת יותר.
  • עלות חודשית אטרקטיבית ונגישה לכל כיס